baner bezpl

Szkolenia sekretarsko – biurowe

KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do prowadzenia księgowości uproszczonej małej i średniej firmy.

Tematyka szkolenia:
• Przepisy prawne regulujące prowadzenie księgowości uproszczonej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów
• Klasyfikacja i ewidencja zdarzeń gospodarczych
• Rozliczenia podatku dochodowego i podatku VAT
• Obowiązki w zakresie ubezpieczeń społecznych – zasady rozliczania i wypełniania dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej
• Renty i emerytury
• Płace w firmie
• Obsługa komputerowych programów księgowych
• Obsługa programów elektronicznego przekazu danych Płatnik

Czas trwania szkolenia: Szkolenie obejmuje 100 godzin nauczania (w tym 70 godz. ćwiczeń praktycznych).

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do prowadzenia dokumentacji kadrowo – płacowej małej i średniej firmy.

Tematyka szkolenia:
• Zagadnienia prawa pracy
• Prowadzenie spraw kadrowych w firmie
• Naliczanie wynagrodzeń
• Ewidencja czasu pracy pracowników
• Zawieranie i rozwiązywanie umów zlecenia, umów o dzieło
• Rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym
• Obsługa programu PŁATNIK
• Obsługa komputerowych programów kadrowo – płacowych

Czas trwania szkolenia: Szkolenie obejmuje 70-90 godzin

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO – BIUROWY

Cel szkolenia:
Szkolenie kierowane jest do osób chcących rozpocząć pracę w charakterze pracownika administracyjno – biurowego.

Celem szkolenia jest opanowanie wiedzy i umiejętności w zakresie:
• zagadnień prawnych: prawo pracy, prawo handlowe, prawo cywilne
• organizacji pracy biurowej
• organizacji zebrań i konferencji
• zarządzania czasem oraz przepływem informacji
• marketingu
• obsługi interesantów oraz prowadzenie rozmów telefonicznych
• zasad efektywnej komunikacji
• pracy w warunkach stresu
• obsługi urządzeń biurowych
• zastosowania komputera w pracy

Warunki stawiane kandydatom:
• wykształcenie min. średnie
• dobry stan zdrowia, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu
• pożądane cechy psychofizyczne: wytrzymałość i sprawność fizyczną, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności organizatorskie

Czas trwania szkolenia: Szkolenie obejmuje 60 godzin (w tym 33 godz. ćwiczeń praktycznych)

SEKRETARKA – ASYSTENTKA SZEFA

Cel szkolenia:
Szkolenie kierowane jest do osób chcących rozpocząć pracę w zawodzie sekretarki.

Celem szkolenia jest opanowanie wiedzy i umiejętności w zakresie:
• sprawnej komunikacji z klientem, współpracownikami i szefem,
• organizacji i zarządzania czasem pracy
• zasad poufności i zabezpieczania informacji
• organizacji spotkań, zebrań, konferencji, wyjazdów
• zastosowania komputera i urządzeń biurowych w pracy sekretarki
• telemarketing usług

Warunki stawiane kandydatom:
• wykształcenie min. średnie
• dobry stan zdrowia, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu
• pożądane cechy psychofizyczne: wytrzymałość i sprawność fizyczną, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności organizatorskie

Czas trwania szkolenia: Szkolenie obejmuje 100 godzin nauczania (w tym 80 godz. ćwiczeń praktycznych)

ACHIWISTA

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników administracyjnych niższego i średniego stopnia, osób odpowiedzialnych za prowadzenie kancelarii, sekretariatów a także registratur archiwów zakładowych i składnic akt.

Tematyka szkolenia:
Szkolenie obejmuje zagadnienia:
• podstawy prawne dotyczące archiwizowania dokumentów – prawo archiwalne
• procedury przygotowywania i przechowywania dokumentów przekazywanych do archiwum zakładowego lub państwowego
• sposoby zabezpieczania przechowywanej dokumentacji
• ochrona informacji niejawnych
• systemy ewidencyjne zasobu archiwalnego – Informatyka w archiwum

Czas trwania szkolenia: 70 godzin (35 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć w ramach modułu Informatyka w archiwum, 5 godzin zajęć praktycznych).

Psychotesty, Pracownia Badań Psychologicznych Profesja

NAPISZ DO NAS

Kreator formularzy by JoomlaShine

Drogi użytkowniku klikając przycisk  „Wyślij ” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swojego adresu e-mail oraz nazwy w celu odpowiedzi na zadane pytanie.

Zgodnie ztreścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r.)

Informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie "PROFESJA” Ośrodek Kształcenia Zawodowego Iwona Wiśnik, 26-600 Radom, ul. Biznesowa 7. Pani/Pana dane osobowe będa przetwarzane tylko w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi na zadane pytanie. Dane nie będa udostępniane, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu.

KONTAKT

PROFESJA Ośrodek Kształcenia Zawodowego

ul. Biznesowa 7

26-600 Radom

(teren dawnych Zakł. Metalowych za sklepem LedaSport),

KURSY:   tel (48) 363 35 01

                  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

SZKOŁY: tel: (48) 360 13 56

                  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WWW:      www.profesja.radom.pl